piątek, 12 sierpnia 2011

Masz ochote i szukasz zboczonej dziewczyny ?

Mam_ochotę_na_I: szczegolnie mile panie
Julkaa!!!: que_ wyrwe chwasta
ulegly*animal*19: szukam ostrej perwersyjnej dominujacej osoby ktora zmusi mnie do animalu moge dojechac
21onszczecin: szczecin
Julkaa!!!: z korzeniem
5gejsza5: Ostry!!singla szukaj na turystyke
Co_za_ludzie_:(: chcę_dobrą_sukę nic, jak masz za dużo kasy to dzwoń, ale curwa zapewne wyjdzie Cie taniej niż te sextele
OnaSzUka42**: !!!zobacz a ile Ty masz wogole lat ze takz apytam ofemmm ?
`Małgosia:
Ostry!!: 5gejsza5 mąż, dzieci ??
golaska19_:)ona: tylko kam arrr
SzAlOnY1980xxx: mężatka_sextel a ile masz lat
SzAlOnY1980xxx: a ile masz lat
Pani_Paragraf: `Małgosia
cycatki_szukam: 5gejsza5
Dark_Core440-M/M:
Ostry!!: 5gejsza5 nie raczej fajnego towarzystwa
que_:
chcę_dobrą_sukę: czemu? to jakiś dodatkowo płatny numer?
!!!zobacz: OnaSzUka42** a że tak odpowiem średni 34
SzAlOnY1980xxx: mężatka_sextel ile masz lat
Julkaa!!!: Dark_Core440-M/M
`Małgosia: Pani_Paragraf cześć Samiczko
czy_wiesz_że...: bytomianka_555 teraz Ty ucichłaś
5gejsza5: Ostry!!yes
OnaSzUka42**: !!!zobacz łoo kurde tos Ty mlody ejszcze
ZAPLODNIJ_MNIE: MLODEGO ZDROWEGO OGIERA KTORY MNIE ZAPLODNI ZAPRASZAM CHETNEGO KONKRETA TYLKO Z KAM
Ostry!!: 5gejsza5 miło
ulegly*animal*19: szukam dominującej osoby ktora zmusi mnie do animalu
5gejsza5: cycatki_szukamwitaskiZiom
`Małgosia: 5gejsza5 dobry wieczór
Julkaa!!!: Dark_Core440-M/M mam sklonnosci masochistyczne uwazaj
!!!zobacz: no za to ty niby nie już nie przesadzaj
AnimChrzanowCwel: PANA Z PSEM NA DZIS OBCIAGNE OBU
buzzzzzzzzzz: zwale dla chętnej na sypie
Dark_Core440-M/M: Julkaa!!! nie całuj i tak słabo całujesz pffii tak to maluchy sie buzia
Co_za_ludzie_:(: chcę_dobrą_sukę wszystkie oferty tutaj to naciąganie to tak samo jakbyś mi zrobił przelew na konto
Kamil30.,,,,: Radom
Kamil30.,,,,:
golaska19_:)ona: czekam na napalone kam
5gejsza5: `Małgosiadobry..ale chlodny i deszczowy
OnaSzUka42**: !!!zobacz ale starsza od Ciebei
bytomianka_555: czy_wiesz_że...bo sprawdzam wiadomosci nie bylo mnie tydzien
on_40j: pania na zabawe
//alex//: dobra klecze sobie pod prysznicem i klikam
farfel: Pani_Paragraf zawsze w ciemnosci
`Małgosia: 5gejsza5 u mnie nie
Kalpurnia: czy_wiesz_że...
Julkaa!!!: Dark_Core440-M/M bede
Kamil30.,,,,: uległej na maxa suni
!!!zobacz: OnaSzUka42** w łóżku wieku nie widać
bytomianka_555: Kalpurnia
Kalpurnia: bytomianka_555
//alex//: i czekam sam nie wiem na co
5gejsza5: Ostry!!nioo
czy_wiesz_że...: Kalpurnia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kilka slow o blogu

Taki sobie zboczony blog o cyberkach, sex na skype, gg, zboczone fotki i czaty. Zapisy goracych zboczonych rozmow.


Jeśli lubisz takie rzeczy polecam ogloszenia na srodku, rejestracja w tym portalu nic nie kosztuje a pozwala zawrzec nowe znajomosci i kontakty, mozesz tez szukac na czatach jesli masz czas i lubisz czekac.