piątek, 12 sierpnia 2011

Zboczone fantazje syn i mama

Syna_dla_mamy_!!: spuszcze się dla niej
Qrde......:
piotruś43wawa: *Różyczka* poczkam jak się z nim rozprawisz
5gejsza5: PaaWloSnie pisze na priv
*Różyczka*;): piotruś43wawa ja sie z nikim nie rozprawiam to moj syn jest
LoLitka:::): chce niewolnika
pieknygrzeniu: *Różyczka* matka nie przeklinajj mi tuu
BrunecikPogodny: 5gejsza5 mozesz kkliknac do mnie
piotruś43wawa: *Różyczka* no to mu po uszach
pieknygrzeniu: piotruś43wawa kolego juz jest twojaa
BrunecikPogodny: mam wazną sprawe do ciebie
nsaabshhahyah: oczy dupa zarosly niektorym rozum odbierając przy okazji
*Różyczka*;): pieknygrzeniu wypi3rdalaj do zmywania a nie tu matke wk3rwiasz ja musze sie synu ty wyluzowac
TłixnijmyToRazem:
Qrde......: el tiburon
Qrde......:
*Różyczka*;): piotruś43wawa
Syna_dla_mamy_!!:
*Różyczka*;): ja go znam
ostra_45.: ostry cyber
mokra_mysia25_: kto mi powali na kamerze na prv\
pieknygrzeniu: *Różyczka* pieknee mniammm
OnaSzUka42**:
piotruś43wawa: *Różyczka*
*Różyczka*;): pieknygrzeniu jestem nieczyja
Qrde......:
DOJRZALA_SUKA: chcesz być prostytutką?? napisz
Qrde......:
posuwalem-uczenn: kto poklika
ona.:*_sexte.ZAA: sex tel za kod
*Różyczka*;): piotruś43wawa
nsaabshhahyah: jak tak patrze na te krosty tez staje sie warzywkiem
nsaabshhahyah:
ona.:*_sexte.ZAA: jest chetny na sex tel
piotruś43wawa: *Różyczka* a niech pozazdrości
pieknygrzeniu: *Różyczka* ok juz sie nie odezwe hehe
panszeregowy: różyczko.bądź moja jestem ogrodnikiem i będę dbal o ciebie
tatus_corci_z_fo: szukam napalonej z foto, mam na imie michal 32 lata
CipCia..: 30--55
soltys123456: ostra_45.: jestem gotowy na cyberek
*Różyczka*;): ku3wa wyjde z siebie
Qrde......: wegierski to Laszlo
Qrde......:
piotruś43wawa: *Różyczka* oj daj mu embargo na energię do kompa
pieknygrzeniu: *Różyczka* czeski film hehee]
TłixnijmyToRazem:
Mersc_Specjal:
Dark_Core440-M/M: :
*Różyczka*;): z/w
Dark_Core440-M/M: |
kasssiiia22: szukam pana z kam i duuzym
logan_45: sexikama69 pokaz cos sexi
triwone:
pyskataSuczka: PERWERSA swintucha nie mam kamery
mokra_mysia25_: kto dla mnie powali na czacie
Cyber_ON_0022: zapraszam panie na cyberek
Marta29mikrofon: chlopcy z kam i mikr? mam mikrofon
Qrde......: piwo sie konczy
Qrde......:
krzysiek87kp_sk: zapraszam panie mam kamere
soltys123456: Pani_Paragraf pokaz sutki
synek_mamy^^: synek !
LoLitka:::): odwaznego z kamerka ja bez
.:;.:
Qrde......: a tu nadal chvjowizna
ona.:*_sexte.ZAA: sex tel zakod
BrunecikPogodny: OnaSzUka42** pozwol ze przeszkodze
ANA3030: jarek831983 nie badz smieszny
BrunecikPogodny: napisz do mnie na privie mam sprawe
Robert42Kraków: oki
seba450: jest tu jakaś miła
Adrian_KAM**: Witam wszystkie piekne Panie
panszeregowy: gejsza blagam
nsaabshhahyah: Qrde...... poszukaj jakiegoś zielska to sie poprawi ostrość
Mati^Kam: dziewczyny z kam
Qrde......: ona. _sexte.ZAA dawaj wysle Ci koda bo pioer*ca mozna dostac
5gejsza5: panszeregowyo co blagasz?
golaska19_:)ona: czekam na sex pokas w kam
Mati^Kam: dziewczyny z kam
---on---19: zna ktos jakies fajne metody waleniakonia .pisac priv
ona...ona..ona:
Mati^Kam: dziewczyny z kam
Pani_Paragraf: z/w
BrunecikPogodny: 5gejsza5 napisz do mnie bo mam sprawe ważna c
panszeregowy: o ciebie
DOJRZALA_SUKA: chcesz zostać prostytutką? napisz
Qrde......: nsaabshhahyah pisalem cos do Ciebie?
mokra_mysia25_: kto dla mnie zwali nakam?
5gejsza5: BrunecikPogodnypisz na ogole
michuqa: 5gejsza5 super widok
Adrian_KAM**: 5gejsza5 Witaj
BrunecikPogodny: 5gejsza5 ale to bardzo poufne naprawde
5gejsza5: panszeregowyale o co chodzi?
XXX_ON__kam: Zarobie to dla chetnej w kam zaoraszam na
Ostry!!:
5gejsza5: Adrian_KAM**hej
panszeregowy: zakochalem sie
WALE16GRUCHE: ZWALE NA SKEJP
Adrian_KAM**: 5gejsza5 co u Ciebie?
WALE16GRUCHE: DLA CHETNEJ PANI
niko25zg: sexikama69
5gejsza5: BrunecikPogodnynie rob mnie w konia
WALE16GRUCHE: PISAC PRIV TRYSKAM
nsaabshhahyah: Qrde...... ja do Ciebie pisze czopku. Masz z tym problem to się ukryj
3r37: parusiaaaaa ladna jestes pokazcos wiecej
WALE16GRUCHE: ZWALE NA SKEJP DLA CHETNEJ PANI PISAC PRIV
nsaabshhahyah:
ChętnyGliwiceJej: szukam chetnej z okolic gliwic
chcemisieon.....: chetna na sex tel zapraszam na priv
BrunecikPogodny: nie robie cie
DOJRZALA_SUKA: jeśli chcesz zostać prostytutką to napisz
para-30-26.....: pary po 16.08 zakopane
Qrde......: nsaabshhahyah wypier*aj mi z oczu patalachu damski bokserze
panszeregowy: a ty nawet priva nie odbierzesz
LoLitka:::): uleglego z kamerka ja bez
para-30-26.....: wlkp po 15 podhale
DOJRZALA_SUKA: chcesz być prostytutką?? napisz na priv
panszeregowy: ech ja nieszczęśliwy
misia1203xx: pocałunek GRZECHU witaj
Ostry!!: 5gejsza5 i cisza
nsaabshhahyah: Qrde...... jaka trafna ocena sytuacji (skalkulował żem On)
kocica-domina: LoLitka:: geje kolego nigdy nie maja kamery jak ty
bnhg: chwilowo
A/HORNY: zwykle nie rozmawia prywatnie
Fajny!Perwers..: kocica-domina TO FACET ! ! !
on32): LoLitka:: privvvvvv
;;;;on;;;;;;: hętnej na sex tel
*Różyczka*;): A/HORNY

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kilka slow o blogu

Taki sobie zboczony blog o cyberkach, sex na skype, gg, zboczone fotki i czaty. Zapisy goracych zboczonych rozmow.


Jeśli lubisz takie rzeczy polecam ogloszenia na srodku, rejestracja w tym portalu nic nie kosztuje a pozwala zawrzec nowe znajomosci i kontakty, mozesz tez szukac na czatach jesli masz czas i lubisz czekac.