czwartek, 8 grudnia 2011

Młoda para trójkącik

parka19i22Świebo: mloda parka spotka sie dzis w swiebodzinie na trójkacik badz zabawe w wiekszym gronie
jarxxx: pobaie sie z nia rajstopkami
WieczniePragnący: destiny41 czesc zapraszam do siebie na kam
Boy_22_kam: DESTINY ZAPRASZAM CIE DO MNIE PIEKNA ;*
_czesuaf_: destiny41 oki sorki pupe
kruczek_89: zrobie pokaz dla chętnej
Suupermaan: jak nie przyjmujesz na priv to daj znak zycia tutaj chociaż ; p
WszystkoMiJedno: zgrywusek... nie wiesz kim jestes a piszesz takie glupoty,ze zal czytac
aaaswirek: destiny41.......pupke pokaz
Without_Cam: hello ... Who speak english ??
!StudentStarszej:
erobiotica: Znak zycia.
zgrywusek...: se posiedze w samotnosci
erobiotica: : )
Czerwononosy: _czesuaf_ dupsko sie mówi
Ciekawskyyi: Erobiotica
Suupermaan: ; DDD
Ciekawskyyi: Ty franco
..Konkretny..: destiny41 keep going
zgrywusek...: WszystkoMiJedno nie wiem kim jestem?
WszystkoMiJedno: zgrywusek... nastepny wszystkowiedzacy o kazdym
twardy:)napalony: erobiotica masz ochote na priv
twardy:)napalony: ?
kruczek_89: erobiotica niw masz ochoty poświntuszyć ;*
orzeszek+: Kochanek25-lbn>Jak mija nocka?
Suupermaan: w ogole sukces, że mogę popatrzeć :3
dorota19.kam: szukam pani z kamerka tez mam kamerke
revolta666: nie wie kim jest?
Boy_22_kam: DESTINY PROSZE ODBIERZ PRIV SLODKA ;*
WszystkoMiJedno: jestem
zgrywusek...: WszystkoMiJedno hahaha
sweetblack123456: hi all
Ciekawskyyi: ona nie ma ogonka na Świntuszenie
erobiotica: Nie mam ochoty na nic, jestem filmem.
Without_Cam: i wanna text with somebody ..... who can speak english ??
maximus55555: RAZ dwa raz
DlaCiebie55:): biedna banda napaleńców czatowych pieje do flimiku
Suupermaan: może chociaz po to warto tu będzie chwile posiedzieć..
sex_tel23: ktora chetna na sex tel zapraszam
zgrywusek...: Ja jestem macho
paulimaaaaaaaaaa: mlodego z kam ja bez sk i mikro bez
Ciekawskyyi: erobiotica dostalas zdjecie kudłatego?
Czerwononosy: film
Suupermaan: zawsze byłas filmem...
sweetblack123456: im preaty german
WszystkoMiJedno: zgrywusek... raczej siejacy plotki
jarxxx: pomoge dojsc podnieconej
orzeszek+: JULIA/////>sorki to mialo byc do Julii...
zgrywusek...: WszystkoMiJedno ja do polityki i plotek sie nie mieszam
jarxxx: mokry juz mam czubek
sweetblack123456: and i have some funny with nice lady
Suupermaan: ja lubię dobre filmy, więc nie przeszkadza :d z reszta wiesz.
Suupermaan:
Inez20PokZa12: POKAZY ZA PRZELEW ROBIE KTORY Z PANOW ZDECYDOWANY I CHETNY ??????????????????????????????????????????? PISZCIE
zgrywusek...: WszystkoMiJedno a po drugie ktoś kto zmienia nicka co min to wiesz
jarxxx: jej bez kamerki dam rozkosz
Chętny55Chrzanów:
Ciekawskyyi: jak zwykle olewka
Ciekawskyyi: ...
WszystkoMiJedno: zgrywusek... tak wiec napisz na jaki poszlam nick?
mlodyNaturysta..: mam kam, powale na kam
Suupermaan: jest usmiech
jarxxx: plemniki pokaze pod mikroskopem
_czesuaf_: destiny41 dzieki msz cudowny tylek
Without_Cam: im from germany as well ...
brzydalus: revolta666 czesc , co porabiasz
Ciekawskyyi: to sie robi Żenujące
~Przystojniacze: ee rureczki stree rowery nie pisac do ptausi !!!!
JULIA/////: orzeszek+,co do mnie bylo?
Boy_22_kam: DESTINY ODBIERZ PRIV PROSZE KOTKU ;*
WieczniePragnący: destiny41 za[raszam do siebie na kamerke
..Konkretny..: destiny41 damn it girl u r sooo hot let me in on priv
revolta666: brzydalus gram w piłkę nożną, nie widać ?
zgrywusek...: WszystkoMiJedno po co mam ci cokolwiek udowadniać ?
irrepressibles..: destiny41 masz jakies zabaweczkiD
___pAtRyK_wRO__: JULIA///// witaj
parka19i22Świebo: mloda parka spotka sie dzis w swiebodzinie na zabawe w wiekszym gronie
Oscar30Kam: DESTINY 41, CHODZ NA PRIVVVVV
Suupermaan: i pieprzyk i wszystko... i furia obgryzająca łydke tez jest
WszystkoMiJedno: zgrywusek... bo nie wiesz
orzeszek+: JULIA/////>jak mija nocka
Rodo__124: destiny bło super
zgrywusek...: revolta666 az dwiema piłkami na raz
brzydalus: revolta666 myslalem w koszykowke
Boy_22_kam: DESTINY PRIV PROSZE ;*
JULIA/////: orzeszek+,spokojnie
!!Wojtek20cmKRK: wysportowany z 20 cm szuka chetnej pani dl aktorej dojdzie !! PISZCIe
zgrywusek...: WszystkoMiJedno nawet jak wiem to i tak nie powiem
_czesuaf_: destiny41 chetnie liznalbym ci ta pupke
destiny41: nie mam zabaweczek mąż mi nie chce kupic
Ciekawskyyi: jesli chodzi o zabawki
___pAtRyK_wRO__: JULIA///// witaj
JULIA/////: ___pAtRyK_wRO__,witaj
Ciekawskyyi: to ja mam
Ciekawskyyi: klocki lego
Ciekawskyyi: moge Ci dac
jarxxx: moja kamerka tylko na priv
___pAtRyK_wRO__: JULIA///// jak mija wieczorek ?
Ciekawskyyi: pobawisz sie nimi grzecznie
...poeta...: destiny41 a mozna do ciebie na priv
WszystkoMiJedno: zgrywusek... a jesli tu wchodze na tez na nicku Zła_Marta i Wredna_Marta
Ciekawskyyi:
_sexxxiii_boy_: jest ktos z wroclawia
EleganckiPanŁódź: destiny41 niedobry mąż
orzeszek+: JULIA/////>Twoj priv jest zablokowany
_sexxxiii_boy_: ??
lubiszto90: witam szukaj chetnej dziewczyny na bajerke do mnie na priv
!!Wojtek20cmKRK: KRK realnej pani u mnie!!
Ciekawskyyi: albo gwiezdny miecz
JULIA/////: ___pAtRyK_wRO__,w normie
Ciekawskyyi: ;]
thyhyjytju6ytrj: destiny41 możesz całkiem zdjąć stanik?
WszystkoMiJedno: zgrywusek... cos jeszcze masz do powiedzenia?
...poeta...: destiny41 mam kam i jedna zabaweczke
irrepressibles..: destiny41 szkoda hmm i nic w zastepswie sie nie znajdzie ??
iwoneczka**,: dobranocka
Boy_22_kam: DESTINY ODBIERZ PRIV SLICZNA PROSSZE ;* ZROBIE WSZYTSKO DLA CIEBIE
zgrywusek...: WszystkoMiJedno a mozesz wchodzić nawet i na uroczy Adam to mi nic do tego
___pAtRyK_wRO__: JULIA///// rozchwytywana widze
SzaloonyBooy: JULIA///// niezlee cycuszki
Ciekawskyyi: Erobiotica !!!!
...poeta...: iwoneczka**, witaj twity
777ROBERT777: SZUKAM DOMINUJACEJ KOBIETY
OnFlirtKam: destiny41 moze priv??? zapraszam na kam
WieczniePragnący: iwoneczka**, [a"_
Suupermaan: 'zwykle nie rozmawia prywatnie' ... wrr
Rodo__124: destiny a nasz ogórka????
iwoneczka**,: ...poeta... hej
WszystkoMiJedno: zgrywusek... wiec nie pisz na moj temat
JULIA/////: ___pAtRyK_wRO__,nie privuje
WszystkoMiJedno: nie zycze sobie tego
zgrywusek...: WszystkoMiJedno wybacz nie jestem tu po to by sie kłócic
destiny41:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kilka slow o blogu

Taki sobie zboczony blog o cyberkach, sex na skype, gg, zboczone fotki i czaty. Zapisy goracych zboczonych rozmow.


Jeśli lubisz takie rzeczy polecam ogloszenia na srodku, rejestracja w tym portalu nic nie kosztuje a pozwala zawrzec nowe znajomosci i kontakty, mozesz tez szukac na czatach jesli masz czas i lubisz czekac.