czwartek, 8 grudnia 2011

młoda żona szuka

ona25żona: realnego konkreta je..ki
erobiotica: cleansoul Nie
foty_matki_mam,,: .
**#Dawid#**:
zgrywusek...: revolta666 a na privie nul
xblack4155: KTORA CYBER, BEZ KAM, PISAC PRIV !
EleganckiPanŁódź: destiny41 masz bardzo reprezentacyjną nogę
SzalooonyyBooy: agula_aga hejkaa przedstaw spudniczke;p
Ciekawskyyi: erobiotica dlaczego zmienilas nick?
_czesuaf_: destiny41 juz kiedys widzialem jak pokazywalas go...i sie bardzo stesknilem za tym widoczkiem
**#Dawid#**: pogada ktoś?
cleansoul: erobiotica..ok sorry ..
foto_cipki_zony: zona spi nago
Czerwononosy: Ciekawskyyi a jaki miała wczesniej?
WszystkoMiJedno: spUdniczke
On_Sky_Zwale: jest chetna???????????????????-------ty nie musisz miec kam............priv...................czekam
Piotrek_Baluty: erobiotica czemu nie odp (
!!Słodziak!!: Ponownie lodz
Ciekawskyyi: ero_biotica
foty_matki_mam,,: ,
Ciekawskyyi: lol
jacek44+:
gallll: destiny41 powiedz jak być wtajemniczonym
on_mam_och___: Szukam pokazu za przelew !!!!!!!!! zapraszam na priv --- oszustkom dziekuje ...
Inez20PokZa12: POKAZY ZA PRZELEW ROBIE KTORZY PANOWIE CHETNI I ZDECYDOWANI ???????????????????????????????????????????????? PISZCIE
Piotrek_Baluty: destiny41 chce byc wtajemniczony
zgrywusek...: gallll
Ciekawskyyi: ale sukienki nie zmieniła
Ciekawskyyi:
napalony_op_21: szukam na niezobowiazujace spotaknia
Ciekawskyyi: Groszsek
andrzej_5: !!Wojtek20cmKRK super ciałko... i on też...
cleansoul:
Ciekawskyyi:
UchihaItachiShar: ero ja zamiast sie dobijac do ciebie na priv lepiej zapytam, gdzie masz jakiegos Bodyguarda?
ona_wym_foiki: destiny41 rozbiesz sie kochanie
onJEJspotka....: sex tele jej privvvv a kodzik
foty_matki_mam,,: ,
parka19i22Świebo: szukamy kogos ze swiebodzina na spotkanie z mloda parka 19 i 22 lata
*niegrzeczny_2..: erobiotica
Fiitto: Destiny41 POKAŻ STÓPKI
zgrywusek...:
UchihaItachiShar: jakiegos swojego, wypatrzonego
irrepressibles..: destiny41 no show czas zaczac
_czesuaf_: destiny41 troche mi smutno ze nie chcesz pupy pokazac
Ciekawskyyi: Destiny41 a jak twoj syn wpadnie do pokoju?
Ciekawskyyi:
OnaBiParyJejmrrr: real
zgrywusek...:
EleganckiPanŁódź: destiny41 wow... się dzieje!
Czerwononosy: ręka do góry ludzia który tak jak ja nie chce na priv do erobobo
Ciekawskyyi: Erobiotica
kruczek_89: chetna na pirv
bdms_fan: którą panią moge powąchać?????
zgrywusek...: revolta666
Ciekawskyyi: a ja cce
discreet_on_30: piv
Maks_31: zapraszam goraca, namietna pania do wspolnej, rozkosznej zabawy, kam, tel, skpe
Maks_31:
Inez20PokZa12: POKAZY ZA PRZELEW ROBIE KTORY Z PANOW ZAINTERESOWANY I KONKRETNY ???????????????????????????????????????????? PISZCIE
zgrywusek...: Czerwononosy
xxxMężczyzna25: suczki szukam
OnWojak: dupczenie foty tel skejp
Czerwononosy: całe 2 sztuki?
Ciekawskyyi: destiny41 fuj
OnWojak: walenie non stop
gallll: niesamowita destiny41 i już
Czerwononosy: Ciekawskyyi
Ciekawskyyi: umyj śledzia
irrepressibles..: destiny41 masz zabawki??
discreet_on_30: priv
Ciekawskyyi: ble ble
Mokra.20-tka:
zgrywusek...:
Czerwononosy: co ja tu robię?
Ciekawskyyi: ze Ty wstydu nie masz
ulegly-pies: szukam Pani na sky, ja mam kam
mainz25: Inez20PokZa12podaj namiary
Kochanek25-lbn: LUBLIN ZAPRASZAM
JULIA/////: jarxxx,sciskaj nogi bo Ci ta sznurowka ucieknie
OnaBiParyJejmrrr: napalona
zgrywusek...: Czerwononosy tez sie zastanawiam 33 lata a ja czytam takie głupoty
_czesuaf_: destiny41 ide spac jesli nie chcesz tylka pokazac...nara
Ciekawskyyi: pogrzeb sobie lepiej w osie
WszystkoMiJedno: zgrywusek...
Czerwononosy: zgrywusek... masz 33?
SzalooonyyBooy: JULIA///// siemka
Ciekawskyyi: ;]
Inez20PokZa12: ROBIE POKAZIKI ZA PRZELEW JACYS PANOWIE ZAINTERESOWANI I CHETNI ???????????????????????????????????????????????? CZEKAM
zgrywusek...: Czerwononosy no do setki
WszystkoMiJedno:
ONA__CHĘTNA23: SzalooonyyBooy nie spisz?????
Czerwononosy: zgrywusek... rówieśnik
zgrywusek...: WszystkoMiJedno Ciebie to ja skąś znam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kilka slow o blogu

Taki sobie zboczony blog o cyberkach, sex na skype, gg, zboczone fotki i czaty. Zapisy goracych zboczonych rozmow.


Jeśli lubisz takie rzeczy polecam ogloszenia na srodku, rejestracja w tym portalu nic nie kosztuje a pozwala zawrzec nowe znajomosci i kontakty, mozesz tez szukac na czatach jesli masz czas i lubisz czekac.