czwartek, 15 grudnia 2011

wymiana fotek lasek

jacek0900: wymiana fotek lasek
napalony240: ZABAWIE SIę DLA CHETNEJ NA SKEJPIE
Ciekawskyyi: a ja po to tutaj nie jestem
iwoneczka**,: ...poeta...
OnMłodejPLNyZa.>: MŁODEJ POMOGE FINANSOWO !! TYLKO KONKRETNE
_Robert_LA: destiny41 no prosze udany dzien w pracy, mam dobry humor, super wino i mila dla oka kobiete
Ciekawskyyi: ...
lubiszto90: zimy sukinsyn wroclaw
zgrywusek...: ic maj lajf
_Robert_LA: test
...poeta...: iwoneczka**,
kamil19teraz: hej
Ciekawskyyi: Renifer
Suupermaan: czuje, że to Ty....
irrepressibles..: _Robert_LA takiemu to dobrze
Ciekawskyyi: polej herbate
iwoneczka**,: ...poeta...
Czerwononosy: co jest?
Ciekawskyyi: z rumem
WszystkoMiJedno: Ciekawskyyi
WyluzujTrochę: wrrrr
dragon0101: zapraszam na priv 16 latki tylko kobiety mam kam i ochotę
Czerwononosy: sam se polej
kruczek_89: szukam chętnej na kam ;*
gorzów:_teraz:_s: czekam na wasze telefony \
ojaku: erobiotica nadal nas nienawidzisz
paulimaaaaaaaaaa: mlodego analnego zboczucha z kam ja bez ka i mikr
napalony240: zabawie się z chetną na skejpie mam kam spodoba Ci sie:
kruczek_89: szukam chętnej na kam
Ciekawskyyi: nie moge
WszystkoMiJedno: buahahhaha
kruczek_89: szukam chetnej na kam
_Robert_LA: life is good
erobiotica: ojaku Nadal.
destiny41: Robert_ LA....a jakie wino??? dzięki za komplement
Ciekawskyyi: sikałem przed chwilą
Ciekawskyyi:
lubiszto90: zapraszam do siebie na privvv
Zgrzanyyy23_!!!: ]
Czerwononosy: widziałes kiedyś łosia kelnera?
_mała_27_:
WieczniePragnący: destiny41 hm ?
Symetria_1975: welcom
zgrywusek...:
ojaku: erobiotica to straszne ... może jednak trochę lepiej
MACZObezURODY:
lubiszto90: erobiotica pozwalam ci abys wkoncu napisala do mnie szkoda czasu na co czekasz
Zgrzanyyy23_!!!: zadzwonei do chetnej
Ciekawskyyi: nie ale widzialem barmanke ktora cycami otworzyła kapsel ..
Poznam_fajną28: erobioticaSzkoda
Kr_bi_oral: possam
napalony240: która chętna popatrzec na skejpie ??????????????????????????
ojaku: erobiotica uśmiechnij się
Ciekawskyyi: Erobiotica masz u mnie szlaban
Suupermaan: skonczylem czuć kropkowanie....
_Robert_LA: czerwone wytrawne z Napa Valley z Kalifornii
Suupermaan:
irrepressibles..: destiny41 czemu tak czmychlas z kam;>
kamil19teraz: czy jest tu ktos?
on_sex_teraz..._: jest ktos z łódzkie
WszystkoMiJedno: kamil19teraz nie ma
on_sex_teraz..._: ?
Suupermaan: zacząłem znowu... ; )
Ciekawskyyi: w koncu ide spac
Ciekawskyyi: jestem wolny
zgrywusek...:
destiny41: Robert_LA pytają dlaczego ucieklam do Ciebie ...masz pomysl na odpowiedz
Ciekawskyyi: Ale jaja a nie stypa
Suupermaan: skonczylem znowu..
WszystkoMiJedno: zgrywusek...
kruczek_89: która pomoze dojsc mam kam ;*
WszystkoMiJedno:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kilka slow o blogu

Taki sobie zboczony blog o cyberkach, sex na skype, gg, zboczone fotki i czaty. Zapisy goracych zboczonych rozmow.


Jeśli lubisz takie rzeczy polecam ogloszenia na srodku, rejestracja w tym portalu nic nie kosztuje a pozwala zawrzec nowe znajomosci i kontakty, mozesz tez szukac na czatach jesli masz czas i lubisz czekac.